Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2016

Εγώ τελούσα το Μυστήριο αυτοί έβλεπαν το Μυστήριο - Μητροπολίτης Μόρφου κ. Νεόφυτος

Αφορμή για ετικέτα: ΜΙΛΑ!

...Πού πάει να πει: Μίλα Κατερίνα (με Ι)

******************************
ΛΕΠΤΟ 2:33
ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ, ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΛΑΧΙΣΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΑΛΛΑ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΣΕΥΧΟΝΤΑΙ. ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΜΕΤΑΝΟΟΥΝ.
Ο ΘΕΟΣ ΤΟΥΣ ΔΙΝΕΙ ΜΙΑ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ, ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ, ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ.

Σχ. Να συμπληρώσω και κάτι:
Ο ΘΕΟΣ τους δίνει την ίδια δυνατότητα, ακόμα και εκτός εκκλησίας, ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΣΕΥΧΟΝΤΑΙ, και γιατί η Προσευχή τους, βγαίνει απ' ΤΟ ΒΑΘΟΣ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΤΟΥΣ!


*************************************

ΤΡΕΛΟΓΙΑΝΝΗΣ Η ΠΗΓΗ



Εγώ τελούσα το Μυστήριο αυτοί έβλεπαν το Μυστήριο - Μητροπολίτης Μόρφου κ. Νεόφυτος

Εγώ τελούσα το Μυστήριο αυτοί έβλεπαν το Μυστήριο - Μητροπολίτης Μόρφου κ. Νεόφυτος


5 σχόλια:

  1. Η ανάρτηση ήταν στα πρόχειρα. Δεν έχει σημασία για σας η ώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν διορθώνεται η λευκή γραμμή, ότι χρώμα και να βάλω!
    Τον τίτλο του βίντεο γράφει.
    Κόπυ πάλι, εδώ: Εγώ τελούσα το Μυστήριο αυτοί έβλεπαν το Μυστήριο - Μητροπολίτης Μόρφου κ. Νεόφυτος

    Εγώ τελούσα το Μυστήριο αυτοί έβλεπαν το Μυστήριο - Μητροπολίτης Μόρφου κ. Νεόφυτος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Για την αλήθεια του λόγου μου, είχα ξεκινήσει να ΜΙΛΩ, ας μείνει. Αναβάλλεται όμως.

    ΜΙΛΑ
    Πρόλογος
    «Έχω μιλήσει άπειρες φορές, αλλά είναι τόσα πολλά τα όσα δεν είπα, θα έγραφα κάποια σημαντικά, ακόμα, δεν μού είχε δοθεί η ΑΦΟΡΜΗ, να που ήρθε σήμερα!
    Δευτέρα 10 Οκτώβρη και πολλή σημαντική μέρα για μένα σήμερα.
    Ένα «κάτι» με τίναξε απ’ το κρεβάτι μέσα στη νύχτα, ίσως για να «περπατήσω», να φτάσω μέχρι εδώ, στο ΜΙΛΑ Κατερίνα, αργείς!
    Μην αφήνεις τίποτα για τα γεράματα. Μόνο εγώ ξέρω αν θα υπάρξουν αυτά, κι αν και τι, θα πρέπει να γράψεις, τότε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Νταν νταν ναταν σαν τρελός ο Άγιος Νεκτάριος!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να φέρω κι αυτό εδώ, για όταν ψάχνομαι στην ύλη:
    https://xreiazetai.blogspot.gr/2016/10/blog-post_55.html?showComment=1476108280427#c2996309715259020885

    και να συμπληρώσω πως ΝΑΙ, υπάρχουν άνθρωποι ελαχίστης παιδείας, που για κάποιον λόγο, ΜΟΝΟ ΕΚΕΙΝΟΣ ΞΕΡΕΙ ΤΟ ΓΙΑΤΙ, τους επιτρέπει ο ΘΕΟΣ, να "βλέπουν", όχι μόνο το ΦΩΣ, αλλά και τα σκοτάδια, εκεί που δεν τα βλέπει κανείς!

    Το λέω, γιατί έχω εμπειρίες κι απ' τα δυο. Να υπάρχει, γιατί δεν έχω και χρόνο να τα γράψω, ούτε και ανοιχτούς δρόμους, τεχνικούς και γενικούς.

    ΠΡΟΣΕΥΧΗ, ΠΡΟΣΕΥΧΗ, ΠΡΟΣΕΥΧΗ, όπου κι αν βρισκόμαστε, φτάνει πάντα στην ΠΗΓΗ! Υπογραφή: ΚΑΤΕΡΙΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή