Κυριακή 10 Δεκεμβρίου 2017

Το κερί

!!!
Μέρες ήθελα να το ψάξω...
Να, που προέκυψε σήμερα, κι ήταν ΕΚΠΛΗΞΗ για μένα!
Έν χρόνο, ίσως και παραπάνω, είχα να την δω.
"...Πέρασες πολλές φορές απ' το μυαλό μου. Σκεφτόμουνα αν άναψες εκείνο το κεράκι μου, τότε, που πήγες στα Μετέωρα..."
"Πώς δεν το άναψα; Βεβαίως και βοήθειά σου!"
"Θα μου θυμίσεις και σε ποιο μοναστήρι, να το ψάξω, να δω... που έκαψε το κεράκι μου;"
"Στο Μεγάλο Μετέωρο!"
'Τί είναι Αυτό; Και γιατί το λέν' Μεγάλο; Άγιο δεν έχει;"
"Όχι. Έτσι το λένε. Ψάξ' το, θα το βρεις!"

...Δεν με κάλυψε. Είχα απορίες. Δεν είμαστε και πολύ γνωστές, δε ρώτησα άλλα, την ευχαρίστησα, της ευχήθηκα, την χαιρέτησα, είχα στο νου μου, με την πρώτη ευκαιρία να το ψάξω.

Προέκυψε σήμερα, μετά το βραχυκύκλωμα πάλι, της κουζίνας!

Κι ήταν ΕΚΕΙ ΨΗΛΑ, Ο ΣΩΤΗΡΑΣ, λέει!!! ΕΚΕΙ!
Ιερά Μονή Μεταμορφώσεως ή Μεγάλο Μετέωρο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου