Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2018

Ιερό Προσκύνημα, στην Ιερά Μονή Αγίων Ταξιαρχών, Ζαγοράς,

***
(...Αν ξεκινήσω να γράφω λέξεις, γι' αυτό μου το Ιερό Προσκύνημα, στην Ιερά Μονή Αγίων Ταξιαρχών, Ζαγοράς, ίσως βαρύνει πολύ η ανάρτηση, γι' αυτό το αναβάλλω για άλλη στιγμή, σε μελλοντική ανάρτηση (Πρώτα ο Θεός) που θα είναι σαν Πρόλογος και συνάμα σύνδεσμος και με άλλες αναρτήσεις.)






















































ΥΓ. Νοέμβρης 2018, λίγες μέρες πριν την ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥΣ!
Μου είχαν δυο δώρα...
Το ένα ήταν, σε μια γωνίτσα, κυκλάμινα!

2 σχόλια:

  1. Δεν ξέρω αν λείπουν φωτογραφίες, είχα δυο μηχανές (σαραβαλάκια), αλλά θυμάμαι ότι είχα μια μεγάλη σακούλα γεμάτη λουλούδια και στόλισα αρκετά, αλλά θυμάμαι κι ότι ήμουνα ξυπόλητη, ο χρόνος έτρεχε, η συγκίνηση μεγάλη και δεν φωτογράφησα όπως και όσα θα ήθελα...
    Τα κυκλάμινα τα βρήκα φεύγοντας.
    Ήταν το δώρο ΤΟΥΣ, για το εικόνισμά μου!
    ΤΟΥΣ (και ΤΟΝ) ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΔΟΞΟΛΟΓΩ που μ' αξίωσαν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Τα κυκλάμινα τα βρήκα φεύγοντας."

    Κρατάω επιφύλαξη γι' αυτό, αν δεν βρω άλλες φωτογραφίες σε άλλες κάρτες, ίσως να τα βρήκα και στην αρχή και να Τους τα χάρισα...
    Θα φανεί, όταν δω όλες μου τις φωτογραφίες.
    Δε μ' αρέσει να λέω ψέματα.
    Έχω ξαναγράψει πως φωτογραφίζω πολύ, για να δω μετά, ότι δεν είδα "τρέχοντας"... ζώντας την ίδια μου την ζωή, κι έτσι είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή