Πέμπτη 25 Ιουλίου 2019

Άγιοι Πάντες - Ελίτσα - Πουρίου, Ζαγοράς, Ιούνης 2019

Άγιοι Πάντες - Ελίτσα - Πουρίου, Ζαγοράς, Ιούνης 2019

(Πριν την γιορτή τους, δηλαδή τις 23 Ιούνη)

...Κάθε καλοκαίρι πηγαίνω, τουλάχιστον μία φορά στους Αγίους Πάντες της Ελίτσας και ανάβω τα καντηλάκια.
Φέτος, το πρόγραμμα διακοπών έλεγε, "εκτός Ζαγοράς", κι έτσι, αγχωμένη, μη δεν πάω καθόλου, ζήτησα από έναν φίλο, να με πάει μέχρι εκεί, όχι για μπάνιο, μόνο για ν' ανάψω τα καντηλάκια και για να αφήσω τα "δώρα" μου... και φυσικά, για να ξαναπροσευχηθώ, άλλο ένα καλοκαίρι, από κοντά!




















Όταν έφτασα, κατάλαβα πως οι πιστοί ετοίμαζαν το εκκλησάκι για την Γιορτή Τους, οπότε, δεν θα άναβα όλα τα καντηλάκια...
Είδα και τις αλλαγές, στεναχωρέθηκα και λίγο, που δεν μένω εκεί κοντά, να πηγαίνω συχνότερα... να βοηθάω κι εγώ και να τ' ανάβω...






Η σκάλα... δώρο "γνωστής", οδηγούσε στον Άγιο Νικόλαο...





























Οι καντηλήθρες που φούσκωναν στην σαπουνάδα, μου έδωσαν το μήνυμα πως δεν πήγα αδίκως...

Ίσως και να με περίμεναν οι Άγιοι Πάντες, μόνο γι' αυτό!

Χρόνια ανάβοντας καντηλάκια σε εξωκλήσια, κατάλαβα τι βασικό συνήθως λείπει απ' αυτά, κι έτσι, αγοράζω από τότε, πολλές καντηλήθρες, χύμα, κι έχω πάντα μαζί μου.
Πετάω τις χαλασμένες, ανανεώνω με νέες, κι έτσι, δεν σβήνουν τα καντηλάκια, ενώ έχουν λαδάκι, ούτε και γυρίζουν ανάποδα.












Οπότε... μπορεί να είχα ανάψει λιγότερα καντηλάκια, μα οι έτοιμες καντηλήθρες μου, θα ήταν μια συμμετοχή κι από μένα...
και χάρηκα...
και έφυγα...
αρκετά ικανοποιημένη.















Βιντεάκι:

***

Άγιοι Πάντες, Ελίτσα, Πουρίου, Ιούνης 2019


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου