Σάββατο 25 Ιανουαρίου 2020

Άγιος Εφραίμ και ΘΑΥΜΑ ΗΜΕΡΑΣ που δεν θα γραφεί...σε εφημερίδα


... Λόγω κούρασης και σοκαριστικής ημέρας, θα έγραφα ΜΟΝΟ:
"Ευχαριστώ, "ΑΓΙΕ ΕΦΡΑΙΜ"!
Δεν έσωσες μόνο εμένα, αλλά πολλούς άλλους.
Πριν κάποιες ώρες, η Θεσσαλία θα έγραφε: "Πολύνεκρο τροχαίο στον Βόλο"...
Κανένας δεν καατάλαβε την ΘΕΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ...
Ίσως ΜΟΝΟ εγώ και κάποτε, ίσως εξηγήσω.

Η σύμπτωση είναι πως είδα μια είδηση ΕΚΕΙ, μια γνωστή φωτογραφία κι είχα ξεχάσει πως ΕΚΕΙ, πάλι ο Άγιος Εφραίμ, έδινε το ΠΑΡΟΝ ΤΟΥ!

Είχα ξεχάσει ΣΤΑΘΕΡΑ ΤΑ ΦΟΝΤΑ ΜΟΥ...

"Γλύτωσαν μαύρο δάκρυ, πολλά σπίτια απόψε!
Μεγάλη Η ΧΑΡΗ ΤΟΥ!

Τυχερή κι η ΘΕΣΣΑΛΙΑ που δεν έχει άλλη είδηση, κι ας μη μου επιτρέπει να "κλέψω" δική μου φώτο...

Τρελές συμπτώσεις... απίστευτες για πολλούς.

1 σχόλιο:

  1. ...Αν παραμείνω ζωντανή... μετά από κάτι "τέτοια" απρόοπτα, θα σας εξηγήσω κάποια στιγμή, ΠΡΩΤΑ Ο ΘΕΟΣ, ΠΑΝΤΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή