Τρίτη 10 Μαρτίου 2020

Αυτός δεν κατάπιε την Θ. Κοινωνία, την κρατούσε στο στόμα του..

***



***
Στο κανάλι "Λύχνος", ο π. Χρύσανθος είπε το εξής περιστατικό: Πήγε ένας Ιερέας να Κοινωνήσει κάποιους ασθενείς, στο Λοιμωδών.. Ζήτησε ένας γιατρός να κοινωνήσει κι αυτός.. απο περιέργεια; ..απο απιστία;.. Ο παππούλης τον μετέλαβε. Αυτός δεν κατάπιε την Θ. Κοινωνία, την κρατούσε στο στόμα του.. Αμέσως την πήγε στο εργαστήριο για ανάλυση.. Τα αποτελέσματα έδειξαν: Αίμα απο άνδρα, ετών τριαντατριών.. Ο γιατρός έβγαλε την Ιατρική του μπλούζα, κατέθεσε την Άδειά του. Σήμερα είναι μοναχός στο Άγιο Όρος...

***



***

2 σχόλια:

  1. Σχ. Το ότι "πέτυχα" αυτή την ανάρτηση, το θεωρώ για μένα, "Σημάδι".
    Προστάτης της ζωής μου, ο Άγιος Νεκτάριος, δεν έχω γράψει όσα θα έπρεπε γι' ΑΥΤΟΝ!
    Ωστόσο, η τελευταία φορά που κοινώνησα, ήταν στο Μοναστήρι ΤΟΥ!
    Η προηγούμενη ήταν η "σοκαριστική" πριν χρόνια, πάλι.
    Δεν κοινωνάω εύκολα, ακόμα κι αν είμαι νηστική μία ολόκληρη βδομάδα, αν δεν "νιώσω" πως κι Εκείνος το θέλει και μ' αξιώσει γι' αυτό...
    Η "σύμπτωση" ίσως θέλει να μου πει: "Άργησες..." ίσως και "πέσ' το, δημόσια, ΠΡΕΠΕΙ!"
    Θα δείξει...
    Ποτέ δεν στιγματίζω, ούτε κρίνω ή "δείχνω", μα οι εμπειρίες είναι εμπειρίες.
    Και οι αμαρτίες μας, ΟΛΕΣ, δικές μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΥΓ. Και των άλλων, πάλι δικές μας είναι!
    Ουδεμία σχέση με ιούς, με απιστία κ.λ.π. η περίπτωσή μου.(για να μην μπερδευτείτε με την συγκλονιστική ιστορία του γιατρού που έγινε, τελικά, μοναχός!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή