Δευτέρα 6 Αυγούστου 2018

"Μετάφραση" ΗΜΕΡΑΣ...

Έτυχε να πετύχω αυτό το βίντεο.
Έτυχε να είναι η στιγμή που μπορώ να τα ακούσω. (Θέμα χρόνου, ώρες κοινής ησυχίας, γειτονιάς ή οικογένειας.)
Έχω ξαναπεί, δεν είμαι διαβασμένη, ούτε κατηχημένη, ούτε οπαδική, δε νιώθω έτσι την Πίστη μου.
Τον π. Θεόδωρο Ζήση τον έμαθα, μετά τον π. Νικόλαο Μανώλη, κι αφού ήδη είχα νιώσει και είχα "δει", κάποιες "διαφορές" στα εκκλησιαστικά μας.

Δεν θα το αναπτύξω, ο π. Θεόδωρος Ζήσης είναι όχι μόνο διαβασμένος, αλλά υπήρξε και καθηγητής Πανεπιστημίου.
Δεν είμαι η κατάλληλη που θα τον "κρίνω", ούτε που θα "αναδείξω" τον Θείο λόγο του!
Για κανέναν Ιερέα δεν είμαι άξια να το κάνω.
Όταν είσαι αδιάβαστος, μόνο τι νιώθεις μπορείς να πεις ή τι σου έχει συμβεί στη ζωή σου, κι εκεί θα μείνω.
Είχα επαναπαυθεί πως ΜΙΑ είναι η Ορθοδοξία, είδα συμφέροντα, με μπέρδεψαν (γενικώς), ως Άνθρωπος, δεν αλλάζω, παραμένω στις βάσεις μου και στο ίδιο βάθος και Υψος των Προσευχών μου και στον τρόπο της ζωής μου.

Κράτησα αυτό το βιντεάκι, ΚΥΡΙΩΣ για το 27:46 λεπτό, εκεί που μιλάει για "τετάρτη δε, φυλακή της νυχτός... κ.λ.π.", το γράφω τώρα και ανατριχιάζω...

...Έχει να κάνει με ένα "όνειρο" εξηγήσεων (μπορεί και πριν δυο χρόνια), από Άγιο, που δεν μπορούσα να καταλάβω, ούτε πως και που να το ψάξω...

Τον "Ευχαριστώ" τον π. Θεόδωρο Ζήση, που με βοήθησε στην "μετάφραση", μ' αυτές τις σύντομες εξηγήσεις! 

Να, τελικά, που η Πίστη μας είναι ΤΟΣΟ ΖΩΝΤΑΝΗ, που "μιλάει" ακόμα και μέσα από τα "όνειρα", όπως και "ξυπνητά"...

Έχω σημειώσει και λεπτό  11:42 που μιλάει περί ηρεμίας της Προσευχής (τοποθεσίας, μοναχικότητας, κ.λ.π.)

Αυτά και ΜΕΓΑΛΗ ΜΕΡΑ, ΣΗΜΕΡΑ!

...Μεταφράστηκε ήδη, κι ένα άλλο "όνειρο", που αφορούσε την ημέρα του σήμερα... λογικά θα έπρεπε να είμαι πολύ χαρούμενη, μα είναι τόσα πολλά τα "όνειρα" (και κύματα) προς "μετάφρασιν" ... που το μόνο που μπορώ να κάνω είναι, κι άλλο Υπομονή και Προσευχή, για ένα "μη σκιαχτικό" μέλλον...
...Είναι που περνάω καλά, μόνο αν και οι γύρω μου είναι καλά, είναι θέμα χαραχτήρα, αυτό δεν αλλάζει.



Υγ. Επειδή πριν ήμουνα βιαστική, να συμπληρώσω.
Θα προτιμούσα άλλο τίτλο, σ' αυτό το βιντεάκι ή ομιλία.
Κάποιες φορές, κάνουν "λάθη" και οι ειδικοί.
Συμβαίνει, είναι "λάθος" που διορθώνεται.
Είναι κρίμα κι άδικο να επιβαρύνουμε ΟΛΕΣ τις Ψυχές, όπως και την ίδια την ομιλία που είχε για μένα, πολλά νοήματα και τελικό συμπέρασμα:
"Δυνάμωσε την Πίστη σου, μην ολιγοψυχείς!"

Από παντού λείπει ο Χριστός στις μέρες μας ή μάλλον "σιωπά". ΣΙΓΟΥΡΑ, έχει τους λόγους ΤΟΥ!
Μόνο Εκείνος ξέρει!

Και υγ2. Μιλώντας με έναν άθεο χθες, μου είπε πάνω σε συζήτησή μας:
"Και γιατί τότε, επιτρέπει να γίνονται αυτά, ο Χριστός κι η Παναγιά σου;"

"Το "γιατί" το ξέρουν μόνο Εκείνοι ", ήταν η φυσική απάντησή μου.

Υγ. 3. Θα ήθελα οι Πατέρες του σήμερα, να μιλούν και για την ανθρώπινη κακή εξέλιξη της Τεχνολογίας, για τα ανθρώπινα "εγκλήματα" ή "αόρατα όπλα" γενικά και πόσο αναπτύχθηκε το κακό, επειδή οι άνθρωποι με Πίστη ή χωρίς, κουράστηκαν και κοιμήθηκαν. (ή γλεντούν αδιαφορώντας - μικρή η διαφορά).

Πάλι εκεί καταλήγουμε, όμως:
Θέλει ο Θεός και τα επιτρέπει, ΟΛΑ αυτά, όπως "επέτρεψε" και την δική Του Σταύρωση!
Ήξερε όμως, για ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ, που ακόμα και οι Μαθητές Του, έμαθαν και πίστεψαν ακόμα περισσότερο, αργότερα!

Είδαν, έπαθαν, έμαθαν, δίδαξαν.

Αυτά, εν τάχει, με βάση τα ημερολογιακά μου και τις δημόσιες "σημειώσεις" μου. (που πάντα μ' έβαζαν και με βάζουν σε "κίνδυνο", αλλά.... το "καθείς εφώ ετάχθη", είναι γεγονός)

1 σχόλιο:

  1. Να πρσοθέσω και "κάτι", λόγω της ημέρας, Μεταμόρφωση του Σωτήρος.
    ...Αποκαλυπτική η μέρα, "μεταφράστηκε" σε προσωπικό επίπεδο και το όνειρο που αφορούσε ένα σχετικό, άλλο όνειρο.

    Χριστέ μου, Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ και Σ' Χώρα με!
    Εσύ ΜΟΝΟ, ξέρεις!
    Φέξε μας στον Δρόμο του Κόσμου Σου, κυρίως στ παιδιά μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή