Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2019

Βιβλίο Νίκου Γ. Διαμαντάκου - Εκκλησίες και εξωκλήσια της Ζαγοράς (Β' Έκδοση επαυξημένη και βελτιωμένη) 1

***
Βιβλίο Νίκου Γ. Διαμαντάκου - Εκκλησίες και εξωκλήσια της Ζαγοράς (Β' Έκδοση επαυξημένη και βελτιωμένη)

Εκείνη την δύσκολη για μένα ημέρα (6/8/19) επισκεπτόμενη τον Ιερό Ναό του Σωτήρα, Ζαγοράς, ΕΔΩ, αγόρασα το βιβλίο "του", που είναι για "μας" και για το μέλλον... να το διαβάζουν τα παιδιά μας και τα εγγόνια μας.

...Φυσικά το ξεφύλλισα και διάβασα αποσπασματικά τις επόμενες μέρες, γιατί είχα και μαστορέματα...

Ήθελα να το παρουσιάσω, μα μου έλειπαν φωτογραφίες!
Πρώτη σκέψη ο κήπος!
Κι όταν είδα την νεροκολοκυθιά μου πεσμένη στο τσιμέντο, ενώ την είχα δεμένη, να φτάσει στο μπαλκόνι μου, γονάτισα και την μάζεψα.
Αυτό το φυτό, "κάτι" λέει σε μένα, συνήθως.
Φυτρώνει μόνο του, πια, εκτός απ' την πρώτη χρονιά που είχα ρίξει σπόρους του αδελφού μου.
Για πολλούς λόγους, με συγκινεί.



...Μετά απόρησα, πως φωτογράφησα και το βιβλίο, εκεί, κάτω!
Αυθόρμητη κίνηση, πείτε εσείς, Ένωση Ιερών που πρέπει να ξαν' ανεβούν ψηλά, ένιωσα εγώ.




































Κι άλλη συγκινητική σμίξη, με αγαπημένο λουλούδι της μάννας, που έψαχνα χρόνια να βρω.
Το είχα πρωτο'δει  στην Σωτήρα, μετά στην Παναγία Φυτόκου, ζήτησα σπόρο, δεν έτυχε να ξαναβρώ την κυρία, το βρήκα φέτος σε ανθοπωλείο και χάρηκα αφάνταστα!

(Για το βιβλίο θα μιλήσω σε ξεχωριστή ανάρτηση. Τώρα φέρνω την συναισθηματική ροή... Νο 1)

Η Νο 2 είναι ΕΚΕΙ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου