Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου 2020

Άγιος Νεκτάριος Νέας Ιωνίας Βόλου

 ...Τ' απόγευμα της προηγούμενης ανάρτησης είχα ένα προγραμματισμένο ραντεβού.
Υπάρχουν πολλοί δρόμοι για το κέντρο και συνήθως δεν επεμβαίνω στον οδηγό, πια διαδρομή προτιμώ.
Τον αφήνω, κι αναλόγως... "παίρνω" και τα Σημάδια μου.
Με τα προγραμματισμένα ραντεβού, δεν τα πάω καλά. Ή που θα είμαι εκεί, μέχρι και ώρες νωρίτερα ή που θα φτάσω στο "ακριβώς"!
Εκείνη τη μέρα, το "ακριβώς" παιζόταν με το "άργησα" και γενικώς, έτρεχα...
Ο οδηγός πήρε τον δρόμο του, κι αφού περνούσε απ' έξω απ' τον Άγιο Νεκτάριο, ήταν δυνατόν να μην πω: "ΣΤΟΠ, δυο λεπτά, παρακαλώ... Μπορεί να είναι ανοιχτά..."
...Πόσες φορές Τον έχω ασπαστεί, πάνω απ' το τζάμι;
Άπειρες.

Η εικόνα ΤΟΥ αυτή, στο φέρετρο, έξω απ' την τζαμαρία απ' το Προσκυνητάρι Του, με σόκαρε... δεν την είχα ξαναδεί, προσέξει, δεν ξέρω...
Ξέρω ότι ξαναγύρισα στην άδεια τζαμαρία και έφυγα τρέχοντας, όπως και τρέχοντας μπήκα.
Για μέρες έκανε φλας μπακ, αυτή η σκηνή στο μυαλό μου, κι όλο "κάτι" μου "έλεγε" καθυστερημένα, εφόσον τότε βιαζόμουνα... (αλλά η μηχανή - μηχανή.)
Έτσι, τώρα βρήκα την φωτογραφία και της δίνω προτεραιότητα, ως τα πιο σημαντικά μου...
Πάντα βρίσκει έναν "τρόπο" να "μιλάει", να προειδοποιεί και να Θαυματουργεί Ο Άγιος Νεκτάριος!
Μεγάλη η Χάρις ΤΟΥ!
ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΑΣ!

Άγιος Νεκτάριος Νέας Ιωνίας Βόλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου