Τρίτη 14 Σεπτεμβρίου 2021

Κι άλλο θαύμα έμαθα απόψε! Ολόδικό σου, Άγιε Εφραίμ! Σ' ευχαριστώ!

 



Απόψε ρώτησα τον άντρα μου τι κάνει η Τάδε πελάτισσα.

Είναι έγκυος και κάθεται ξάπλα. Δεν δουλεύει.

Την περίμενα την απάντηση, αλλά όχι τόσο γρήγορα!

Μια μέρα αγόρασα δυο εικόνες, ούτε που ήξερα που θα τις χαρίσω, μα με προκαλούσε και μια εικόνα του Αγίου Εφραίμ, που έχω τόσες πολλές!

Αφού μου "μιλούσε", την πήρα.

Χάρισα εν τω μεταξύ τις δυο άλλες, η εικόνα του Αγίου Εφραίμ ξέμεινε, την πήρα στο εικονοστάσι της κρεβατοκάμαρας, αλλά κράτησα ατόφιο το περιτύλιγμα. Ήξερα πως αυτή η εικόνα κάπου θα πήγαινε, το που, δεν ήξερα.

Κάποια στιγμή μια πελάτισσα του άντρα μου με βοήθησε σε κάτι που χρειαζόμουνα.

"Πολύ καλή κυρία! Ευχαριστώ να της πεις!" του είπα.

"Ναι, είναι πολύ καλή, μόνο που απ' τα πολλά φάρμακα έχει παχύνει, γιατί δεν μπορεί να κάνει παιδιά."μου είπε ο άντρας μου.

"Θα κάνει...." είπα εγώ, με σιγουριά.

"Πώς; Με τον κρίνο;" Άμα δεν πιστεύεις, τέτοια λες.

Επικοινωνήσαμε αρκετές φορές, για το θέμα που ήθελα, δεν τις έκανα όμως προσωπικές ερωτήσεις.

Της ευχήθηκα ότι επιθυμεί να τ' αποκτήσει, κι εκείνη θα νόμιζε πως η ευχή μου ήταν γενική κι αόριστη.

Όταν τελείωσε η υπόθεσή μου και δεν είχαμε λόγο να επικοινωνούμε πια, της έστειλα δώρο τον Άγιο Εφραίμ, αφού νωρίτερα, Του είχα "μιλήσει" (προσευχηθεί) για εκείνη.)

Όταν έλαβε το δώρο η κυρία συγκινήθηκε. "Μη διστάσεις να του ζητήσεις ότι επιθυμεί η ψυχή σου!" της είπα.

Αυτό ήταν!

Απόψε έμαθα πως είναι έγκυος!!!

Ευχαριστώ, Άγιε Εφραίμ!

Χάρηκα!

Δεν ξέρω αν η καλή κυρία θα το αποδώσει σε θαύμα ή στην επιτυχία της θεραπείας της. Λίγη σημασία έχει.

Αρκεί που η Ευχή, η Προσευχή και η Εικόνα  μου έφτασαν κοντά της!

ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ, να γεννήσει ένα υγιές μωράκι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου