Πέμπτη 28 Ιουλίου 2016

Προβληματισμοί

...Η αλήθεια είναι, πως ο βίος της Αγίας Πελαγίας της Τηνίας, πολύ μ' έχει προβληματίσει, αυτές τις μέρες, που τον έμαθα εκεί.

Αυτές οι κλεμμένες φράσεις που τόνισα, σ' αυτή την ανάρτηση, με κάνανε να προβληματιστώ πολύ, στο πόσα λάθη έχω κάνει, λόγω "αμφισβητήσεων"...

Δεν ξέρω.
Χριστός να με σ'χωρέσει, θα με περνούσαν για τρελή, κι ακόμα, δηλαδή!
Τί να πω;
Τί θα βρω, εγώ;
Τί θα πω, εγώ;
Εν έτη 2016;
Τί απέμεινε να αξιωθώ να σώσω, εγώ (της Κατερίνας), και με τί "προσόντα"!"

...Δεν είναι από ασέβεια, και νομίζω, το ξέρει.

...Τόσες συμπτώσεις, όμως!
Πριν φύγω και για Τήνο, είχα βρει την "Αρχή".

11 και 49 βράδυ, Αγίου Παντελεήμονος, 27/7/16, πάω να το βρω, που το έγραψα. Τετάρτη

ώρα 12 και 02, ξημ. 28/7/16, δεν τα βρίσκω πάλι, κρύφθηκαν! Κάποιος λόγος θα υπάρχει, δεν επιμένω!
Εδώ είναι, "βόσκουν", ελεύθερα, άλλωστε.

Είθε να με βοηθήσει να καταλάβω σωστά, ποιο ήταν και είναι το Θέλημά ΤΟΥ!

30 Ιανουαρίου ήταν το "ΟΝΕΙΡΟ" της πρώτης φοράς... που αμφισβήτησα... και δεν είπα.
και η 30 Γενάρη, δεν είναι τυχαία μέρα για μένα.

Το δεύτερο ήταν του Σωτήρος, πέρ'σι στο χωριό.
Το είπα.

Από τότε, όλο και "κάτι", λέω.

"Τρομάζω", κιόλας, άνθρωπος είμαι και σίγουρα, νιώθω και είμαι, αμόρφωτη κι αγράμματη, ανίκανη να σταθώ απέναντι στην γνώση, μέσω διαβάσματος...

Χριστέ μου, βόηθα!
Άγιε Γιάννη, Πρόδρομε, κι ΕΣΥ!
Είχα ξεχάσει το Σημάδι σου, το άλλο, μόνο αυτό που θα έχανα, σκεφτόμουνα και συζητούσα, σήμερα... ΣΟΚ, ήταν η "ενθύμησή Του", ΕΣΥ, θα ξέρεις, καλύτερα, σίγουρα!

Να αποθηκευτεί η ανάρτηση.

2 σχόλια:

  1. Είθε να με βοηθήσει να καταλάβω σωστά, ποιο ήταν και είναι το Θέλημά ΤΟΥ!

    Είχα γράψει εχθές, αυτό!

    Και σήμερα.... παράξενα πράγματα!

    Το "μάνα που ζω;"
    Σταθερό ερώτημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΄Άσχετο με την Αγία Πελαγία, απλά, κάπου ήθελα να γράψω ότι: Νωρίτερα, 14 Σεπτέμβρη, ημέρα του Σταυρού και συνάμα της γέννησης του Αγίου Εφραίμ, πρώτη φορά τον "είδα" χαμογελαστό!!! που σημαίνει για μένα: ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ!
    ΜΑΚΑΡΙ!
    Αλλιώς, να με Σ'χωρέσει, το ίδιο και ο Άγιος Εφραίμ, κι άλλοι δυο Άγιοι!
    Η ΠΑΝΑΓΙΑ το ήθελε, σίγουρα! Εκείνη "οδηγούσε"...
    Ναι και ατζέτα, να θυμάμαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή