Τετάρτη 13 Μαΐου 2020

"Πολλά" της νύχτας και της μέρας

...Τί να γράψω;
Για το ξαφνικό;
Για την ολονύκτια Προσευχή, πρώτα στον Άγιο Εφραίμ (που είχα χαρίσει ένα βιβλίο Του κι ένα λαδάκι Του σε μια γιαγιά, που μου έστελνε χόρτα, μα εκείνη ήθελε φτηνή ξύλινη εικόναΤου, αλλά ήταν κλειστά τα μαγαζιά και μου το επέστρεψε, γιατί δεν βλέπει να διαβάσει... και χάρηκα Τόσο πολύ που θέλησε να ξαναγυρίσει σε μένα... Τον είχα τόσο μεγάλη ανάγκη τη νύχτα...)


...Μετά η Προσευχή στον Τίμιο Σταυρό, με την Δύναμη της Πίστης του παπα - Δημήτρη, των Αγίων Ισιδώρων που έμαθα τελευταίως και του Αγίου Ιούδα του Θαδδαίου ( που μου έδωσαν ένα χαρτάκι με Προσευχή Του, έξω απ' το Μοναστήρι Του Αγίου Εφραίμ, στη Νέα Μάκρη, μια κυρία που είχε πάγκο, έξω απ' το μοναστήρι, αλλά εγώ, δεν έδωσα πολύ σημασία, τότε... κι ούτε επικαλέστηκα ποτέ μου την Βοήθειά Του, ίσως δεν ήταν η στιγμή μου, τον συνδύασα με τον Ιούδα τον προδότη του Χριστού μας, τότε... Ας με ΣΥΓΧΩΡΗΣΕΙ!, ΤΩΡΑ, ξέρω!

***

Είχα δει παλιότερες συνδέσεις, σήμερα πήρα την απάντηση του Θαύματος, ενώ έβλεπα αυτό το LIVE,  με τα μάτια της ψυχής μου

...κι ενώ στο λίγο που κοιμήθηκα, είδα και την μορφή ενός άλλου παπά, καταδικασμένου στις μέρες μας, που κι εκείνος με αγγίζει ψυχικά, του παπά Νικόλα, που χθες είδα και την δική του ομιλία

***

...ξύπνησα απότομα με την μορφή του, πάνω που "κάτι" πήγαινε να μου πει!
"Κατερίνα μου..."

***
...Κοντά μου και η Αγία Παρασκευή και πόσες άλλες εικονίτσες αγκαλιά και στο μαξιλάρι... για να έχει κάνει λάθος ο γιατρός και η Πίστη μου, το ΘΑΥΜΑ ΤΗΣ, κι ας μην πιστεύει ο ασθενής!

...ΚΙ ΥΣΤΕΡΑ, ΤΟ ΘΑΥΜΑ έγινε και ναι, εγώ είμαι ξυπνητή!
Η Πίστη μου είναι ζωντανή, η ανάρτηση μπορεί να είναι μπερδεμένη, όπως και η Προσευχή μου, μα ΄"ενώθηκαν" τα δυνατά και αληθινά, κι είμαι τόσο συγκινημένη!...

ΘΑ ΤΟΝ ΒΡΟΥΜΕ ΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΜΑΣ, είναι ΒΕΒΑΙΟ!

Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ!

ΓΙΑ ΟΛΑ! Κυρίως για τις δοκιμασίες τις δικές μου και των άλλων!
Όσο ζω, θα ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΑΙ στο ΘΕΛΗΜΑ ΣΟΥ!

Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που ΥΠΑΡΧΕΙΣ!
Δεν είμαι γιατρός, μα είχα δίκιο, κι αυτό το "δίκιο", το δίνει η Δύναμη της Πίστης που μού δίνεις!


***